A BMW-re szakosodott G-Power tuningcég különös módon ünnepelte a 100 Hurricane eladását 2012-ben. Készítettek belőle egy minden addiginál erősebb verziót!
A G-Power által felpiszkált BMW-k sorában ez az egyik legdurvább darab. A kétkompresszoros, 5,0 literes V10-es motorból sikerült 820 lóerőt és 780 Nm nyomatékot kifacsarni, ami bőven túlmutat a legfrissebb gyári M5 teljesítményn is.
A tuning során a “gyengébb” verziókban használt ASA T1-313-as kompresszorokat méretesebb, ASA T1-316-osok váltották le, így a két, szíjhajtású feltöltő több – egyébként köztes hűtővel temperált – levegőt tud szállítani mind a tíz hengernek. Ekkora terheléshez már a blokk belét is a legjobb anyagokból kell felépíteni, ezért a Mahle által fejlesztett speciálisan könnyű és extrém merev dugattyúk kerültek beépítésre, valamint hajtókarokat is cserélték, és a motorvezérlést sem hagyták érintetlenül.
Természetesen a motor segédberendezései is kaptak némi módosítást, így például a befecskendező-, vagy épp a kipufogórendszer is, melyben hengersoronként külön katalizátor tisztítja a távozó gázokat.
Bár az erősítéssel a menetdinamikai értékek nem változtak, a 4,3 másodperces 100 km/órára, a 9,1 másodperces 200-ra és a 25,2-es 300-ra gyorsulási értékek még ma is az ultrabrutál kategóriába tartoznak.
A végsebesség 372 km/h, ami jobbára persze elméleti érték: ezt még a német autópályán sem egyszerű elérni.
Hogy mennyibe kerülhet ma egy ilyen autó? Nos, néha akadnak eladó M5-ösök ezzel a tuninggal, 2019-ben egy Touringot árultak a 820 lóerős csomaggal, 28 millió forintért.