Ezért az autóért nem véletlenül kérnek 60 ezer eurót!
Az 1987-es BMW E30 orrában a BMW M5 E39 V8-asa dolgozik 400 lóerőt, és ordas motorhangot termelve. Kapott még nagy Brembo fékeket 360 milliméteres tárcsákkal, négydugattyús nyergekkel, a futómű airride, a féltengelyek természetesen erősített darabok, a gumik pedig Toyo R888-asok.
Szinte minden új, építése óta alig futott pár ezer kilométert, a karosszéria természetesen teljesen rozsdamentes. Így kérnek érte 21,4 millió forintot, ami elég durva ár, ennyiért egy most futó M3-ast is le lehet akasztani, de az garantáltan nem paráztat be úgy, mint ebben a bódéban a 400 lovas V8-as!
Tetszett a BMW? Nézd meg ezt a Mercedest, ez se kevésbé durva! Hasonló recept, klasszikus forma, nagy motor, remek építés, a képek magukért beszélnek.
Ez a Mercedes valódi báránybőrbe bújt farkas, jobban kéne mint az új!