Anyu add el a házat, ezt a gyári 1993-as BMW M5-öst megvesszük!

Ennyire makulátlan állapotú BMW M5 E34-est általában csak nedves álmaikban láthatnak a márkarajongók, szürreális hogy ez így, időkapszulaként várt egészen 2021-ig. Mert bárki is vette meg annak idején 1993-ban, ha csak nem vett mellé még egyet használni, akkor sok mindent kihagyott. Mert egy ilyen autót garázsban tartani vétek, a 3,8 literes sorhatosnak énekelni, a gumiknak füstölni kell. B

Bármi is áll a háttérben, aki rajong az ilyen youngtimer különlegességekért, annak ez lehet élete lehetősége. Ez a korszak már nem jön vissza, és a legalaposabb felújítás sem vetekedhet azzal a gyári állapottal, amit ez a példány képvisel, mindössze 1900 futott kilométerrel.

A képek magukért beszélnek, ahogy az árcédula is, 149 ezer euróra tartják, vagyis közel 54 MILLIÓ FORINTOT kérnek érte. Elgondolkodtató összeg, ezért már szinte bármit megkaphatunk, sokkal erősebb, egzotikusabb, feltűnőbb autók akadnak ezért az összegért.

De egy tucatferrarinál talán jobb egy ilyen, szépen megőrzött bajor klasszikus…

Az E34 még abból a korszakból való, amikor nem volt minden mozdulatunk elektronikus kütyük által alaposan kielemezve, és a hibát a bőrünkön éreztük meg, nem pedig a műszerfalon villogó különböző lámpák visszajelzéséből.

A második generációs BMW M5-ös gyártását 1988 szeptemberében kezdték meg . A megmunkált és lefényezett karosszériák a BMW dingolfingi gyárában készültek, amiket aztán az M GmbH gerchingi üzemébe szállítottak, hogy kézzel két hét alatt talpra állítsák az M5-ösöket. Az E34-es volt az utolsó kézi összeszerelésű M-es BMW. 12 254 darab készült belőle, míg utódjából már bőven több mint 20 ezer darab.

 

Szólj hozzá!